Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Hoe kunnen we je helpen?

    Een uitstekende klantenservice is vanzelfsprekend voor ons. Dag in dag uit zitten we voor je klaar om je vragen te beantwoorden. 

    Je kan ons bereiken via de chat, messenger of per mail. Wil je zo snel mogelijk antwoord? Stuur dan een bericht via onderstaand contactformulier. Wij reageren binnen 12 uur. 

     

    Kijk ook onderaan de pagina. Hier staan veel voorkomende vragen en antwoorden zodat je nog sneller antwoord hebt op je vraag.

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    Bestellen, wijzigen of annuleren

    1.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Je kan makkelijk een bestelling plaatsen door je product of producten in je digitale winkelmandje te plaatsen. Klik op de groene knop en je product(en) zijn geplaatst. Heb je een UitvaartStore-Account? Dan gaat het bestellen nog sneller. Beschik je nog niet over een account? Maak er dan gelijk een aan of bestel zonder account. 

    Liever contact met één van onze medewerkers? Neem dan contact op met de klantenservice. 

     

    1.2 Hoe wijzig ik mijn bestelling?

    Je bestelling kan je alleen wijzigen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met de klantenservice via [email protected] om de naam of het adres aan te passen. 

     

    1.3 Hoe wijzig ik mijn adres?

    Het wil weleens voorkomen dat je per ongeluk een verkeerd adres hebt ingevuld. Geen zorgen dit kan je eenvoudig aanpassen in je UitvaartStore account. Echter zodra je een bestelling hebt gedaan en een verzendbevestiging hebt ontvangen is het nog lastig het adres te veranderen. Je zal dus snel moeten zijn om het aan ons kenbaar te maken. Doe dit via de klantenservice. Is je bestelling verzonden, dan is er niets meer wat we er aan kunnen doen.  

     

    1.4 Hoe annuleer ik mijn bestelling?

    Een bestelling annuleren doe je eenvoudig in Mijn UitvaartStore. Je kan alleen annuleren als de bestelling het magazijn nog niet heeft verlaten. Is je bestelling al verzonden en dus onderweg? Weiger je bestelling dan bij de deur of zend het retour. Meld dit via [email protected]. Vermeld altijd je ordernummer. De kosten van het retour sturen zijn voor je eigen rekening. 

    Producten die niet geretourneerd kunnen worden zijn grafkisten, urnen, assieraden en diensten. Dit vanwege gemaakte kosten en/of hygiene redenen. Zijn producten nog in de verpakking en ongeopend, dan is retour zenden wel mogelijk. 

    Heb je een dienst afgenomen zoals een uitvaartleider of rouwauto? Deze kan je tot 24 uur van te voren annuleren. Dus heb je een rouwauto nodig op vrijdag om 10.00 uur? Dan heb je de tijd om tot donderdag 10.00 uur te annuleren.

     

    1.5 Kan ik mijn bestelling ophalen?

    Nee, dat is op dit moment niet mogelijk. We kunnen helaas nog geen klanten ontvangen in onze magazijnen. 

    1.6 Moet ik iets betalen voor het retour zenden van mijn bestelling?

    Het product retour zenden kost geld. Deze kosten zijn voor jou, de koper. Gezien de gevoeligheid van de producten kunnen we niet ieder product retour nemen. We vragen hiervoor begrip. Denk aan gebruikte urnen, assieraden en uitvaartkisten. 

    Wil je een product retour zenden, pak het dan goed in, anders kunnen we de retour niet in ontvangst nemen en verwerken.

     

    1.7 Heeft UitvaartStore een veilige betaalomgeving?

    Jazeker. UitvaartStore hecht veel waarde aan privacy en veiligheid. Alle verbindingen zijn voorzien van SSL. Dit is een beveiligde verbinding, herkenbaar aan het groene slotje in je browser. 

    Wij houden niet van pottekijkers ;). 

     

    1.8 Hoe kan ik betalen?

    Online betaal je eenvoudig via iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of MasterCard) of een handmatige overboeking.

    1.9 Kan ik in de UitvaartStore contant betalen?

    Nee dit is niet mogelijk. We zijn een online uitvaartwinkel. Je zal dus online moeten betalen via onze beveiligde betaalomgeving. 

    Bezorging

    2.1 Is de bezorging gratis?

    De bezorging is doorgaans vanaf €25 gratis. Echter zijn bepaalde artikelen een uitzondering en hebben deze geen gratis bezorging vanaf €25,-. Let dus goed op de product omschrijving! 

    2.2 Wanneer kan ik de bestelling verwachten?

    De bestelling kan je verwachten binnen de aangegeven levertijd, te zien bij de product omschrijving. Wij bezorgen 24 uur per dag, 7 dagen in de week.  

    Sommige artikelen als grafkisten bezorgen we binnen 24 uur na de bestelling. We hebben altijd contact over de tijd van levering. Zie de levertijd bij het artikel. Deze is leidend. 

    Stappenplan na Overlijden

    3.1 Wat moet ik (direct) doen na een overlijden?

    1. Contact opnemen met de huisarts/huisartsenpost. De dienstdoende arts zal dan komen om de dood vast te stellen. Heeft het overlijden plaatsgevonden in het ziekenhuis? Dan zal de verpleging zorgen voor een arts. Zodra de arts de dood heeft vastgesteld zal hij of zij 2 formulieren invullen. De A en B verklaring. Deze 2 formulieren heb je nodig voor de aangifte van overlijden bij de gemeente. De aangifte doen hoeft/kan niet direct. Doe dit echter wel binnen 36 uur na overlijden. Hulp bij nodig? Maak dan gebruik van de uitvaartassistent. Wil je dat wij de aangifte verzorgen? Bestel dan het product "aangifte van overlijden". Is de aangifte gedaan, dan volgt de akte van overlijden. Deze krijgt de aangever van de aangifte mee. Zijn wij dat? Je ontvangt dan van ons de akte van overlijden z.s.m. 
    2. Bel niet een uitvaartondernemer! maar ga naar de UitvaartStore. Bespaar op deze manier vele duizenden euro's! Bedenk waar de opbaring moet plaatsvinden. Is dat thuis? Of in een rouwcentrum? Denk je aan kosten dan is het vele malen voordeliger om thuis op te baren. Alle benodigdheden kan je in de Uitvaartstore huren. Mis je iets? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag. Kies je voor een rouwcentrum? Bedenk dan welk  rouwcentrum en wees op je hoede. Niet ieder rouwcentrum laat mensen toe die de uitvaart zelf willen verzorgen. Misschien krijg je dan toch te maken met hoge kosten...
    3. Kleden en Verzorgen. Voordat een overledene opgebaard kan worden moet hij of zij gewassen en gekleed worden. Dit kan je als nabestaande zelf doen of je laat het aan ons over. Uiteraard mag je altijd meehelpen of erbij aanwezig zijn. Ga je zelf aan de gang? Gebruik bij het wassen een washand en een teiltje water. Niet meer. Zo kan je de huid ook niet beschadigen. 
    4. Rouwvervoer. Is de overledene thuis overleden en zal hij of zij daar ook opgebaard worden, dan is er geen rouwvervoer nodig. Is de overledene elders overleden maar moet hij of zij naar huis of een rouwcentrum gebracht worden? Dan is wel rouwvervoer nodig. Regel het gemakkelijk in de UitvaartStore.
    5. Opbaring. Aangezien wij er vanuit gaan dat je geld wilt besparen, bespreken we de thuisopbaring. Bij een thuisopbaring heb je materiaal nodig. Dit materiaal hangt af van de opbaring zelf. Je hebt 2 keuzes. Een opbaring op bed of in de kist. Bij een opbaring op bed heb je een koeling nodig. Let op: een Anti-decubitus matras mag niet gebruikt worden bij een opbaring. De koeling kan dit speciale matras beschadigen. Naast de koeling heb je misschien ook een brancard nodig (verplaatsen van de overledene indien nodig), kamerschermen (afschermen van de overledene) en/of airconditioning(bij warme temperaturen in de omgeving). Bij een opbaring in de kist heb je uiteraard de uitvaartkist nodig. Deze kan je ook eenvoudig bestellen in de Uitvaartstore. De uitvaartkist bezorgen wij z.s.m. Naast de uitvaartkist heb je bij een kistopbaring een koeling, schragen of schaarwagen en een kistrok nodig. Allereerst zet je de schragen op de juiste plek. Op de schragen komt de uitvaartkist straks te staan. Staan ze op de juiste plek? Leg dan eerst de koeling op de schragen. Zorg er voor dat het "motortje" achter de kist komt te staan. Nooit tussen de schragen of onder de kist plaatsen. Het apparaat moet zijn warmte kwijt. Pak dan de uitvaartkist en zet die indien mogelijk naast de overledene. Leg met elkaar, of met hulp van ons, de overledene in de kist. Til met elkaar de kist op en loop naar de al klaarstaande schragen. Zet de kist op de schragen en plaats de kistrok om de kist heen. Doe de stekker van de koeling in het stopcontact en je bent klaar. Tip!!: Om niet zoveel te moeten tillen bij het verplaatsen van de uitvaartkist raden wij aan om een schaarwagen te huren. Een schaarwagen is dé manier om een kist te verplaatsen! Denk aan je rug! 
    6. De Uitvaart. Na het volgen van de vorige stappen ben je nu toe aan het regelen van de uitvaart zelf. Begrafenis of Crematie? Locatie? Plechtigheid of toch niet? Wat voor Staatsievervoer? Rouwdrukwerk en Rouwbloemen? Je begrijpt dat het heel veel is. We laten je echter niet in de steek maar willen je graag helpen. Boek de uitvaartassistent of een uitvaartleider

    Complete Uitvaart

    4.1 Wij willen een uitgebreide uitvaart door jullie geregeld hebben, kan dat?

    Ja dit kan. Echter bieden we dit niet aan via de webshop omdat een reguliere uitvaart heel veel haken en ogen heeft en we meer informatie nodig hebben dan alleen bestelgegevens. Omdat je ons toestaat een uitvaart te verzorgen gelden er hele andere regels dan dat je zelf een uitvaart zou regelen. Ook zijn er andere tarieven van toepassing. Meer weten? Mail ons gerust op [email protected]

    Wil je een budget of goedkopere uitvaart? Dan bieden we passende pakketten aan in de store. Dit is eenvoudig te bestellen. Uiteraard hebben we na de bestelling contact over het verdere verloop van de uitvaart. 

    4.2 Kan een budget uitvaart nog uitgebreid worden?

    Nee, niet in de store. Je zal het dus moeten doen met het huidige pakket. Je ziet in de omschrijving wat wij gaan doen. 

    Wil je toch uitbreiden? Neem dan contact op met de klantenservice. Geef je wensen aan en wij kijken of we het voor je kunnen realiseren. We praten dan niet meer over een budget uitvaart maar over een completere uitvaart. Er komen dan meer kosten bij kijken. 

    4.3 Mogen wij echt niet aanwezig zijn bij de "goedkoopste crematie"?

    Dit klopt. Omdat wij de kosten zo laag mogelijk willen houden is het niet toegestaan aanwezig te zijn bij de uitvaart. Dit kan ook niet omdat onze medewerkers na het  overbrengen van de overledene bij het crematorium ook verplicht worden het gebouw te verlaten.

    Zijn er toch mensen bij de uitvaart aanwezig dan kan het crematorium extra kosten in rekening brengen, dit willen we voorkomen. We zeggen niet voor niets, lees goed de omschrijving van het "product" in de UitvaartStore zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Meer informatie over de "Goedkoopste Crematie" Klik hier

    4.4 Is de "goedkoopste crematie" ook echt de goedkoopste crematie?

    Ja dit is echt de goedkoopste crematie. Goedkoper kan haast niet omdat er toch nog zoveel moet gebeuren. Er zijn bedrijven die het voor nog minder kunnen doen. Helaas zijn deze bedrijven dan ook snel uit het straatbeeld verdwenen. De reden kan je zelf wel raden. 

    Vragen over As

    5.1 Na de crematie, wat doet het crematorium met de as?

    Na de crematie zal het crematorium de as in een asbus doen. Deze asbus moet een 30 dagen in het crematorium blijven staan. Dit noemt men het wettelijke bezinningstermijn. Zo krijgt een ieder genoeg tijd om na te denken over de bestemming van de as. Na de 30 dagen mag je de asbus ophalen. 

    5.2 Wanneer mag ik de as ophalen?

    De as mag opgehaald worden na 30 dagen. DIt is een wettelijk termijn. Vergeet geen afspraak te maken met het crematorium voor het afhalen. 

    5.3 Welke asbestemmingen zijn er? De opties?

    Je kan de as uitstrooien op officiele strooivelden, je kan de as in een urn doen, je kan de as begraven op eigen grond of in een graf op de begraafplaats, je kan de urn bijzetten in een urnenmuur/colombarium, je kan de as verwerken in een assieraad

    5.4 Blijft er veel as over na een crematie?

    Dit verschilt per persoon. Gemiddeld blijft er 3 tot 3,5 liter over. Echter kunnen we niet van te voren zeggen welke urn geschikt is. 

    Soms heb je voldoende aan een urn met 3,5 tot 4 liter inhoud. Soms een urn van 2,5 tot 3 liter. Het hangt af van het postuur, botstructuur en het type kist van de overledene.

     

     

    5.5 Mag ik as overal uitstrooien?

    Nee, dit mag niet. Er zijn officiële strooivelden in Nederland waar het wel mag. Op andere plekken moet toestemming gevraagd worden aan de eigenaar van de grond. Is er geen toestemming? Doe het dan ook niet. De boete is niet mals. 

    5.6 Mag ik de as verstrooien in het buitenland?

    Ieder land heeft eigen regels en richtlijnen. Neem contact op met de ambassade van het land. 

    Urn

    6.1 Hoe werkt het vullen van een urn of assieraad?

    Het vullen van een urn is vrij eenvoudig. Plaats de urn en de asbus(gekregen van het crematorium) op een vlakke ondergrond. Maak gebruik van een lepel of schepje en een kwast. Open de gekochte urn en doe er een plastic zakje in. Pak de lepel of schepje en schep voorzichtig de as uit de asbus en doe het in de nieuwe urn. Ga door tot de urn vol zit. Eventueel overgebleven as kan je uitstrooien of assieraden mee vullen. Heb je "geknoeid"? Geen zorgen, met een kwast veeg je de as bij elkaar. Om het nog makkelijker te maken kan je gebruik maken van een trechter. 

    Sluit de urn af met een lijm of kit. Zo blijft de urn goed gesloten. Plaats je de urn buiten? Gebruik Bison Poly Max kit. Plaats je de urn binnen? Gebruik transparante siliconenkit. Eco/Bio urnen kunnen niet verlijmd worden omdat lijm niet eco vriendelijk is. Vaak zijn deze urnen al permanent af te sluiten waardoor lijmen sowieso overbodig is geworden. 

     

    6.2 Mag ik de urn begraven op een natuurbegraafplaats?

    Niet iedere begraafplaats geeft toestemming voor het begraven van de urn. Neem contact op met de desbetreffende begraafplaats voor meer informatie. 

    6.3 Welke urn inhoud moet ik hebben?

    Wil je alle as van de overledene in één urn doen, dan heb je tenminste 3 liter nodig. 
    Voor het vullen van een assieraad heb je één theelepeltje nodig. 

    UitvaartStore vult dagelijks urnen en assieraden. Dit geheel kosteloos als de urn of assieraad bij ons gekocht is. Stuur de as naar ons toe en wij vullen de urn of het assieraad. Na het vullen sturen we het weer retour, samen met eventueel overgebleven as. We brengen alleen de verzendkosten in rekening. 

     

    6.4 De urn is beschadigd, wat nu?

    Controleer altijd, direct na ontvangst, je bestelling. Constateer je een beschadiging, stuur het gelijk retour. Is de postbode al weg? Neem dan binnen 24 uur contact met ons op. Constateer je een beschadiging als er al as in de urn zit? Dan mogen wij de urn niet meer retour nemen. Voor eventuele schade, voortvloeiende uit het zelf, of door derden, vullen en afsluiten van een urn of assieraad kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld.

    6.5 Kan ik een urn buiten plaatsen?

    Nee, niet iedere urn kan je buiten plaatsen. Kijk goed bij de omschrijving of de urn geschikt is of niet. Wil je het 100% zeker weten? Kijk dan op de pagina met urnen die geschikt zijn voor buiten. Het is echter altijd beter om een urn binnen te plaatsen. 

    6.6 Mag ik een urn meenemen naar het buitenland?

    Ja, dat mag mits de urn geschikt is voor doorlichting bij een rontgenapparaat bij de veiligheidscontrole. Sommige urnen zijn geschikt voor "handbagage". Let dan wel op het gewicht. Neem van te voren altijd contact op de vliegtuigmaatschappij voor de laatste richtlijnen.

    6.7 Zijn alle urnen geschikt voor vervoer naar het buitenland?

    Urnen die gemaakt zijn van marmer, kunststof of hout zijn toegestaan in de handbagage. Deze urnen zijn namelijk geschikt voor het röntgenapparaat. De urn moet hermetisch worden gesloten door het crematorium. Dit kan door middel van een schroefdop of –  in het geval van een ‘standaard’ asbus – door de deksel, welke op de urn wordt geklikt.  Wanneer de urn een losse deksel heeft kan de deksel van de urn worden verlijmd.

    Als je een urn van een ander materiaal heeft, kan je ook deze urn – zonder inhoud –  met een verwijderbare deksel meenemen (beveiligingsmedewerkers kunnen op deze manier in de urn kijken) Tevens is het mogelijk om deze urn te versturen via bijvoorbeeld een vervoersbedrijf zoals DHL. Stalen kisten of zware metalen urnen moeten worden ingecheckt.

    6.8 Hoe vervoer ik een urn?

    Je kan een urn vervoeren met een stevige tas. 

    6.9 Past iedere urn in een urnenmuur/columbarium/nis?

    Nee, niet iedere urn past in een urnenmuur/columbarium of nis. Controleer altijd de maten, aangegeven bij het product. 

    Assieraad

    7.1 Hoe werkt het vullen van een urn of assieraad?

    Het vullen van een urn is vrij eenvoudig. Plaats de urn en de asbus(gekregen van het crematorium) op een vlakke ondergrond. Maak gebruik van een lepel of schepje en een kwast. Open de gekochte urn en doe er een plastic zakje in. Pak de lepel of schepje en schep voorzichtig de as uit de asbus en doe het in de nieuwe urn. Ga door tot de urn vol zit. Eventueel overgebleven as kan je uitstrooien of assieraden mee vullen. Heb je "geknoeid"? Geen zorgen, met een kwast veeg je de as bij elkaar. Om het nog makkelijker te maken kan je gebruik maken van een trechter. 

    Sluit de urn af met een lijm of kit. Zo blijft de urn goed gesloten. Plaats je de urn buiten? Gebruik Bison Poly Max kit. Plaats je de urn binnen? Gebruik transparante siliconenkit. Eco/Bio urnen kunnen niet verlijmd worden omdat lijm niet eco vriendelijk is. Vaak zijn deze urnen al permanent af te sluiten waardoor lijmen sowieso overbodig is geworden. 

     

    7.2 Hoe kom achter mijn ringmaat?

    Heb je een ring die al goed past, dan is het het makkelijkste om die te gebruiken. Pak een liniaal en meet de doorsnede van de binnenkant van de ring (neem de rand dus niet mee). Het aantal millimeters is de ringmaat.

    Heb je geen ring, gebruik dan een dun touwtje, lintje of papiertje. Houd dit zo dun mogelijk, want de dikte van het hulpmiddel heeft invloed op de uitkomst.

    1. 1. Draai het touwtje om je vinger waar je je ring wilt hebben. Hou er rekening meer dat het nog over je knokkel moet kunnen glijden
    2. 2. Zet een streepje waar het touwtje bij elkaar komt
    3. 3. Leg het touwtje plat neer en meet het aantal millimeters tot het streepje.

    7.3 Kan mijn assieraad tegen water?

    Wij adviseren altijd bij douchen, zwemmen etc. de ring af te doen. Zo voorkom je eventuele schade of verlies. Spatwater is geen probleem. 

    7.4 Hoe blijft zilver mooi?

    Zilver blijft mooi door te poetsen. Dit kan met speciale zilverpoets en een zilverpoetsdoek.

    7.5 Hoe kom ik achter de juiste maat voor een as-armband?

    Sommige asarmbanden worden speciaal op maat besteld. Het zelf meten van de pols gaat het beste met behulp van een flexibel meetlint.  De omtrek die je meet achter het knokkeltje, is de polsmaat. Afhankelijk van hoe strak, of los, je de armband wilt dragen moeten daar enkele centimeters bij opgeteld worden. Voor een nauw sluitende armband: + 1.5 cm., een normaal gedragen armband: + 2 cm. en een los gedragen armband: + 3 cm.

    Rouwauto

    8.1 De door mij gewenste rouwauto staat er niet tussen. Kunnen jullie mij wel helpen?

    Waarschijnlijk wel. UitvaartStore beschikt over het grootste wagenpark van Nederland. Wij kunnen dus aan bijna iedere auto komen. Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je graag.

     

    8.2 Ik wil de auto toch langer huren dan ik heb aangegeven bij mijn bestelling. Wat nu?

    Geen zorgen. Neem contact op met onze klantenservice. Wij passen de benodigde tijden aan en sturen je een factuur voor de extra tijd. Deze moet betaald zijn 24 uur voor aanvang van de rit. Wil je de auto ter plekke langer huren? Overleg dan met de chauffeur, hij zal ons contacteren of dit mogelijk is. Indien dit mogelijk is dan zal de auto de extra gewenste tijd blijven. De extra kosten die worden later op je verhaald. Is het niet mogelijk? Dan heeft de chauffeur het recht om de locatie per direct te verlaten. 

    8.3 Ik wil graag naast de chauffeur in de rouwauto zitten, mag dat?

    Dit mag zeker. Geef dit aan bij de bestelling. Wij zullen dan de chauffeur op de hoogte brengen.

    8.4 Wat is het verschil tussen Rouwvervoer en Staatsievervoer?

    Rouwvervoer is al het vervoer met de overledene tot de dag van de uitvaart. Bijvoorbeeld het vervoer van het ziekenhuis naar huis voor de opbaring. 

    Staatsievervoer is het vervoer op de dag van de uitvaart. Hier worden dan ook statige auto's voor gebruikt. 

    8.5 Hebben jullie ook oldtimers en klassieke rouwauto's?

    Ja die hebben we zeker. Ons aanbod gaat verder dan alleen online. Neem contact met ons op en wij gaan kijken of we je kunnen helpen. 

    8.6 Kan ik een Tesla rouwauto huren?

    Ja hoor, laat het onze klantenservice weten en wij gaan het voor je regelen. 

    Grafkist

    9.1 Helpen jullie de grafkist naar binnen brengen?

    Bij aankomst zal de bezorger de grafkist SAMEN met jou naar binnen dragen indien gewenst. Dit is alleen op de begane grond. De bezorger zal daarna direct weer gaan zodat jullie zelf het gewenste afscheid kunnen realiseren. 

    Het moge duidelijk zijn dat het om een bezorger gaat. Deze vriendelijke man of vrouw kan dus niet helpen een overledene in de kist te leggen. Hier zijn weer andere mensen voor, tevens te boeken in de store. 

    We willen even benadrukken dat je de bezorger moet helpen de kist te verplaatsen. Is er niemand om te helpen dan zal de kist bij de deur gezet worden. LET OP: er moet dus iemand aanwezig zijn! 

    9.2 Kan een grafkist retour gestuurd worden?

    Een grafkist bestellen doe je niet zomaar. Hier denk je goed over na. We gaan er ook vanuit dat je de juiste grafkist hebt besteld. Mocht je bij aankomst van de grafkist niet tevreden zijn over je bestelling, geef dit dan gelijk aan bij de bezorger. Zodra de grafkist in ontvangst is genomen is het niet meer mogelijk deze te retourneren. Dit vanwege hygiëne redenen. We verwachten dan ook begrip voor deze regel. 

    Mocht je bij de bezorger aangegeven hebben dat je de grafkist niet wilt hebben, dan ben je echter wel verplicht retourkosten te betalen. Hier zullen we je dan over informeren via een e-mail bericht. 

     

     

     

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »
    ← Keer terug naar de backoffice    Wij zijn tijdelijk gesloten door groot onderhoud. Reeds geplaatste bestellingen worden wel verwerkt. Verbergen